Alla inlägg under april 2010

Av David JZ - 30 april 2010 12:47

Jag vaknade ok tidigt och hade ett ok liv idag. Åkte till frö och köpte mjukisbyxor. ska försöka softa med matten, jag menar plugga. Åh vad e det man kommer att göra? En ide jag fick va att grilla en "200" (två hundra) kilos stek på en brasa någon stans, men var är ok? hejdå

Av David JZ - 28 april 2010 12:49

Inför den lediga dagen brukar alltid tänka att då ska jag minsann plugga, städa eller göra något nyttigt hemma. Men tvi fick jag :P hehe, porrsurfa, spelsurfa, sova kolla på tv, lyssna på radio och massa annat. Men försöker alltid vända skölen rätt kanske jag kan lära mig lite matte nu då?


Det går ju alltid framåt :) och sålänge får vi ha ett tjust liv jag och ni vänner.

Av David JZ - 14 april 2010 14:59

vad kan man göra på sin lediga dag, jag har redan provat att gaga på net, sova, äta, tv, film, läsa, måla spela... Nånting soft som man gör hemmaKanske bara kladda hemma, ja kladda i mina skolböcker och vissa de andra i klassen nee ha

Av David JZ - 14 april 2010 14:56

kuk och fittor porr och annat, hehhe surfa , chatta och softa på net

Ovido - Quiz & Flashcards