Alla inlägg den 9 september 2015

Av David JZ - 9 september 2015 01:06

Jag heter David och är 26 år boende i Karlshamn. Halviranier på pappas sida och halvsvensk på mammas. Jag föddes i Uppsala 15 augusti 1989. Kan bara prata svenska och en del engelska. Vad gäller min kunskap om det persiska språket är det begränsat till enstaka ord.


Jobbar på daglig verksamhet på budfirman "Fiffel och bågfil" även kallat "Fixarna" som finns på Björkhalla i Asarum. Just nu har det jobbet lokaler i källare på fd trollfllöjten.


På fritiden kollar jag på tv, lyssnar på klassisk musik, surfar eller läser bibel. "Minns du sången" av bla Urban Ringbäck innehåller många psalmer som man kan lyssna på DVD eller youtube. Urban är en av pastorerna i Smyrna som bad för mig när jag bodde i Göteborg, men jag frälstes på Öland/Lökenäs. Vad gäller religion rekommenderar jag Dake, en studiebibel i pingströrelsen skriven av Finis Jennings Dake ifrån USA, använd av bla Benny Hinn och andra karismatiskt kristna pingstvänner. Dessutom är jag Israelvän och vän till dess hebreiska folk även kallat judiska.


Försöker bättra på min fysik lite då jag väger drygt 100 kg och är ca 175 cm lång, mycket har satt sig på magen. Så rullband skulle nog kunna hjälpa mig med detta.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards